Her kan man tilmelde sig det hold man skal gå på.
Husk at det er Elevens navn ,der skal skrives på tilmeldingen og
alle punkter skal udfyldes.
Ved tilmelding af børn,teenagere og unge ,der ikke er myndige,
er det Forældrene der foretager tilmeldingen med deres mailadresse og telefonnummer.
Vær sikker på at du/I vil danse før du betaler hele sæsonen, da vi ikke refunderer kontingent.
Når du har udfyldt formularen og trykket send er du tilmeldt holdet.
Du vil ikke få nogen yderligere tilbagemelding udover en mail i din indbakke, men skal blot møde op på første dansedag på danseskolen.
Samtidig med tilmeldingen accepterer du/I at vi må kontakte jer via mailadressen eller mobiltelefon.
Regler for Indmeldelse:
De første 4 gange ved sæsonstart, betragtes som prøvemåned, dog mod betaling .
Udmeldelse skal ske skriftligt så den er os i hænde senest d.29/9-2022
Fortsætter man efter prøvemåneden er indmeldelsen bindende for resten
af sæsonen.
Udmeldelse kan dog finde sted skriftligt i særlige tilfælde( f.eks.alvorlig sygdom,flytning o.l) senest 14 dage før den første til skolens indehaver.
Udmeldelse gennem andre elever eller trediemand accepteres ikke.
Aftalevilkår om ændringer som følge af COVID-19 situationen
”Danseskolen er ikke ansvarlig for manglende opfyldelse af aftalen, såfremt lovgivning eller myndighedsafgørelser umuliggør afvikling af undervisning eller forhindrer eller forbyder forsamling af mennesker.
Det samme gælder, såfremt danseskolen som følge af myndighedsvejledninger og anbefalinger ikke finder det forsvarligt eller muligt at afvikle undervisningen inden for de aftalte rammer og tidsterminer”.